élménybeszámoló.

2009.08.05. 10:03

régen éreztem magam ennyire jól társaságban, mint ahogy tegnap este a moziban. A Harry Potter 6-ot néztük..(bocs, Bazsi:D)
nem voltak sokan, de mi az utolsó előtti sorban ültünk, mögöttünk meg néhány velem egyidős srác, meg kislánykák.:D hugom mellettem végig sírt a röhögéstől. én is elhasználtam néhány zsepit.
akik nem látták a filmet, azoknak hiába ecsetelném, hogy ennél meg ennél a jelenetnél milyeneket szóltak mögöttünk... jaa, nekem is volt 2 beszólásom.:D úgy röhögtek.

már ötödike van, basztikuli. aztán holnap telihold, az már 6, talán hétvégén lenézünk a hegyekbe, az már nyolc, és igy tovább, észbe se kapok és megint suli.
nem tudom mit kezdjek magammal 5 óráig. akkor megyek át Bencéhez. tegnap nekiálltam verseket olvasni, de olyan fárasztó volt, aztán kinyitottam a szekrényt, és persze, hogy a legvastagabb, legmodernebb, legsznobabb könyv akadt a kezembe... nem tudom, ki követte el a merényletet (azaz, hogy megírta), de a címe, hogy Apuci lánya.
baromi unalmas, és több benne a márkanév, mint a szereplő. na mindegy.

találtam egy bandát. ad egy olyan Beatles érzetet, és TETSZIK.:D utatom is

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsencimeablogomnak.blog.hu/api/trackback/id/tr421289878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bɑzsii 2009.08.05. 13:39:12

Jól nyomja ez a csaj, ilyen kis blues-rockabilly-gospel-r'n'b keverék, kis country beütéssel :D
Le se írtad mit néztetek..

papírzsebkendő-lány 2009.08.06. 08:52:35

legalább valakinek tetszik..-.-
se Bencének, se öcsémnek, se Áginak, se huginak nem jött be..:D
süti beállítások módosítása