Tóth Árpád- Meddő órán

2011.12.14. 20:50

 Magam vagyok.
Nagyon.
Kicsordul a könnyem.
Hagyom.
Viaszos vászon az asztalomon,
Faricskálok lomhán egy dalon,
Vézna, szánalmas figura, én.
Én, én.
S magam vagyok e föld kerekén.

 

pontosan így érzem magam. de valahogy hősnek is. pedig csak gyenge az idegrendszerem, és ez ellen (vagyis inkább ezzel) próbálok létezni, ezért viszont nem érdemlek díjat.
holnap Poe olvasódélután, amiatt kelek fel reggel. hát nem szánalmas? 

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsencimeablogomnak.blog.hu/api/trackback/id/tr333464022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása