hullámvasút.

2010.05.11. 19:19

 a mai napom olyan hullámvasút volt;

reggel egész jó kedvvel vágtam neki a sulinak.
a hangulat kitartott kb az 5. óráig, mikor bedepiztem, és végigsírtam a viselettöri tz-t.
utána már nem volt az igazi a nap, szomorú számokat hallgattam, ilyesmik.

suli után találkoztunk D.-vel, Liza egyik "barátjával", iagzából most találkoztak elsőnek élőben, én meg ugye nem ismertem, de ott maradtam tartozéknak.
nem jött be a pasi (Lizának se), de D. első mondata felém az volt, hogy olyan vagyok, mint egy angol hölgy (öltözködés, most nem ecsetelem:). 
kb másfél órát bolyongtunk, és valahogy felvidultam, ilyen furi helyzetekben általában túllövök a "célon", nem valami faszán szoktak sikerülni az eslő találkák.
aztán Liza futott a buszához, én meg még addig mentem D.-vel, míg ő a villamoshoz ért, én meg a buszhoz. 
kérdésztem tőle, hogy tetszik-e neki Liza, mondta, hogy igen... 

éés
"egyébként te is elég jó csaj vagy... vagyis na, hogy szép vagy amúgy"
én meg nem nagyon tudtam erre mit mondani, kicsit váratlanul ért, főleg, hogy nem vagyok szokva ehhez [de azért meg tudnám.:D]
aztán één idióta hoztam a formám, és elpofáztam, h amugy Liza kamuzik, és együtt van Lacussal, meg elmagyaráztam a szitut. mert milyen dolog már ilyet hazudni egy pasinak?? főleg, ha nem is jön be? na mindegy. 

eez van.

Tóth Árpád: Meddő órán

Magam vagyok.
Nagyon.
Kicsordul a könnyem.
Hagyom.
Viaszos vászon az asztalomon,
Faricskálok lomhán egy dalon,
Vézna, szánalmas figura, én.
Én, én.
S magam vagyok a föld kerekén.

szeretem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsencimeablogomnak.blog.hu/api/trackback/id/tr481993179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bazsı 2010.05.13. 18:43:01

Muttatam a blogod Orsinak, ugye nem baj?
Beleolvasgatott, és érdekesnek találta.

Angol hölgy :)
süti beállítások módosítása