hú, már ennyi az idő?

2011.06.21. 12:14

eddig nem sok hasznos dolgot csináltam, bár mit nevezünk hasznosnak..?
pihengettem bulik után 2-2 napot, olvastam (új kedvenc: Robert Merle. szégyen, hogy eddig nem olvastam tőle), még egy ceruzavonást sem préseltem ki magamból, pedig szorgosan ígérgettem magamnak, mennyit rajzolok a nyáron. egyszer-kétszer Bence is szakított rám időt, de legutóbb megtagadta tőlem magát (szépen vagyunk...), ki érti ezt?
Lizával sem nagyon találkoztunk, ahogy "fécsén" látom, jól elvan magának, hát isten áldja.

abszolút nem tudom, mit csináljak, leginkább emberek közé vágynék, de nincs senki, aki az én társaságomat keresné buzgón, vagy csak egyáltalán.

teljesen lényegtelen közlendő továbbá, ám számomra szinte tragédia: fogytam 4 kilót. igazából nem tudom, honnan, de a mérleg mindenek fölött. viszont sikerélmény: 2 nap alatt felszedtem másfél kilót, szóval még van 3,5 napom, hogy további (minimum) néggyel növeljem a súlyom, mert máskülönben nem lesz strand.

hugom Kievben lazul, papámmal nem vagyunk beszélőviszonyban, mióta "büdös kurvának" titulált, öcsém megbukott a 3 tantárgyól, amit szeretek,
és én itt vagyok, ahol a madár se jár (a legyek annál inkább...), egyedül, elhagyatottan, tettvágy és ötletek híján, csak ülök, nézek ki a fejemből, és igyekszem úgy megírni a  jelentéktelen történéseket, hogy később érdeklődve olvassam vissza.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsencimeablogomnak.blog.hu/api/trackback/id/tr783002734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása