szarság

2010.05.07. 18:33

mcreggeli. 
"akkor ilyen, mellé meg, mint látod, kv."
(nevet)

 

 

 

kertiparti

Lacus-Liza,
["dögölj meg"]


Levi-Liza,
["mi csak nagyon jó barátok" + majdnem SX]


Petra-Lacus,
[dumcsi, -1 titok]

Petra-Pufi,
["te egy nagyon aranyos lány vagy, Petra. nagyon tetszel te nekem, Petra"
király, kár hogy te nekem NEM]

Petra-Levi
["széétfagysz" és nem bejövős.]


Liza-Petra
[a már bevált páros. :D ennyi.]

Levin és Pufin kívül még megismerkedtem egy Andrással, meg 'asszem egy Tomival is, akik mindketten Levi testvérei.

 

amugy nem volt rossz, de ismét sok eszem volt (magassarkúban kertiparti), meg amugy annyira jó se, 
üresnek érzem magam, és nem tudom, hogy mit akarok, nem tudok semmit,
az se biztos, hogy a gyógyulás jó ötlet, 2012 amugy is hamar eljön :D :D...

 

"Ragyogj a holdfényben,
S ha nem találsz rám ébren
Én akkor is mindig várok 
Rád"
                          (Hs7- Éjszaka)

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsencimeablogomnak.blog.hu/api/trackback/id/tr531982295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bazsı 2010.05.13. 18:43:35

Le kell törjem a lelkesedésed, nem lesz semmilyen világvége 2012-ben :)
Csak a national geographic, meg az ilyen hülye demagóg csatornák lovagolnak ezen a világvége-effektuson. Emlékezz rá, 2000-ben is mekkora összecsődülés volt emaitt, akkor is farkast kiáltottak, oszt nem lett semmi... viszont rengeteg rendezvényt szerveztek a fanatikusok, rengeteg világvégés ajándéktárgyat, apró kacatokat adtak el, stbstbstb., ez mindmind pénz.

A mayák egyrészt kicsit elszámolták magukat, az a bizonyos dátum nem 2012., hanem 1998 :)
Tehát már '98-ban világvége volt.

Másrészt a mayák sosem beszéltek semmilyen világvégéről, csak annyi történt, hogy az ő csillagnaptáruk 2012-nél (azaz 1998-nél) véget ért.
Lehet, hogy meghalt az (vagy az a csoport), aki a naptárat készítette, vagy egyszerűen lusták voltak befejezni :)
Ennyi.

papírzsebkendő-lány 2010.05.13. 18:49:19

lelkesedés?:D levertség! :D

látszik, mennyire könnyen befolyásolható vagyok. szeretnék neked hinni, de valószínűleg azért hiszek, mert a picsába is, nem azért jártam pszihóhoz, hogy mésfél év múlva elpusztuljak! :D

egyébként kicsit én is utánajártam ennek a maja dolognak (a tervezésem miatt), talán nem a legbiztosabb forrásokból vettem az adatokat :D

egyébként 2000-re nem emlékszem, akkor még csak 6 éves voltam,
meg csak annyi "ide tartozó" élményem van kiskoromról, hogy volt egy időszak, mikor keveset beszéltem, sokat sírtam, és a napjaim azzal törtöttem, hogy számolgattam, mennyi idejük van még a szeretteimnek, hogyha eddig meg eddig élnek....
:D
süti beállítások módosítása