pasiknak és más...

2009.06.30. 09:17

tegnap este (ill ma hajnalban) olvasgattam. totál átmentem bagolyba. szóval olvastam öngyilkosságról (Popper Péter), a nőkről (Darnel Christian) éés az intimiásról.
íme néhány idézet Darnal Christian: Mit (t)akar a nő? c könyvéből... Egyébként Bazsi, ha én írtam volna, tutira neked ajánlom.

"Aki azt mondja, hogy nem akar neked fájdalmat okozni, az előbb vagy utóbb fog."

"A szerelem repülőgépén csak egy ejtőernyő van."

"Ami volt: az nincs." (<-- ez a kedvencem:D)

"Szeretni azok tanulnak, akik látják és megélik maguk körül azt."

"Csak azt akard megtartani, aki téged is viszont meg akar tartani."

"A nő logikája szerint ha nem kellesz másnak, akkor mindek kellenél neki?"

"Egy nő sajnálatból soha nem fog beléd szeretni."

"Egy nő ösztönösen megérzi és tudja, hogy ha a férfi nem szereti és nem fogadja el önmagát, akkor őt se fogja tudni elfogadni és szeretni."

"Ha nem tudsz élni valaki nélkül, akkor vele sem fogsz tudni."

tanácstalan pacákok, hajrá!:D

 

MÁS: tegnap beszéltem szivikémmel, ugyanis elutazott vasárnap (ha minden jól alakul, most vasárnap jön haza...fasza, nem?). személy szerint tök imponáló volt, hogy apukájával beszélgettek rólam. mivel nekem ebből az jön le, hogy a barátom tartja annyinak és tartja olyan fontosnak ezt a kapcsolatot, hogy komolyan beszélgessen róla (na persze nem bárkivel). mondjuk nem repestem, h elmlítette, hogy dohányzom, de hát végülis tényleg, úgyhogy vállalni kell (meg cigiért is le kéne ugranom. :D) és vállalom is.

mire hazajön, már diplomám is lesz, meg szemüvegem és kockafejem. egy hét baromi hosszú idő, még nem voltam tőle ilyen sokáig távol (azt a majdnem-15-évet leszámítva, mig nem találkoztunk). azért nem ugrok ki a negyedikről miatta, mert meg kell szoknom, hogy ne legyünk minden nap egymás seggében. meg amugy is, jól jön ez a kis szünet. már kezdtem feszélyezve érezni magam, amiért nekem még soha nem volt ilyen komoly (és jól működő) kapcsolatom, értelemszerüen nem is tudtam, hogy milyen is egy ilyen.

 

13:37 van, és marha irigy vagyok. Barátnémat ha minden igaz, felkarolta valami hapi, akinek ilyen komoly hagstúdiója van, meg miegymás.  Nem egy Whitney Houston, de már ugye magapság ha 10-ből 2 hangot eltalál az ember, megélhet belőle. De ami a leginkább bosszant, hogy nagy ívben szarik rám. Mert hogy mostanában olyan baromi elfoglalt. Hát kössz szépen.
MÁS: cipőőrület. szerelmes lettem egy cipőbe (életemben először). nőcisednem kell. szerintem szivinek is bejönne. leszokom a dohányzásról. büdös. (azt leszarom, hogy káros) ja, holnaptól emelik is az árát, ugyhogy szívtok, mint a torkosborz..:D

http://ossejt-terapia.shp.hu/hpc/elemkepek/ossejt-terapia/ossejt-terapiahnOWuw7KEe1221129082.jpg

szokjatok le Ti is.

 

 21:08
Őrülten hiányzik. remélem, hogy legalább ő jól szórakozik. valami extranagy buli megszervezésén töröm a fejem...ugyanis 5-én jön haza, 8-án pedig 3 hónaposak leszünk. nem adunk egymásnak giccseket, mivel utálok ajándékot kapni, és nem szoktunk ünnepelni, de most akkor is buli lesz.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsencimeablogomnak.blog.hu/api/trackback/id/tr191217123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bɑzsii 2009.06.30. 11:48:57

Poppert én is olvasgatok néha, jó kis könyvei vannak, pl. a Mesterkurzus sorozatot végig el lehetne olvasni.
Ezeket az "elveket" ismerem, tartom is magam hozzájuk. Mind igaz, egytől egyig...
Have a nice day Petra! :D

papírzsebkendő-lány 2009.06.30. 13:56:40

@Reaver: én csak az öngyilkosságos könyvébe kukkantottam bele. és mivel mindig olvasok valamit (juteszembe, épp a SKtől A ragyogás-t), hiába próbálnak még ezt meg azt rámtukmálni.
süti beállítások módosítása