[not found]

2009.07.16. 13:14

most érkeztem pszihonénitől.
egész jó kedvem volt, és csacsogtam neki mindenféléről, komoly dolgokról is nevetve, derűsen. de jó vagyok B)
elszívtam egy cigit. pföjj.. kék multi. na gondolom, senkinek sem favorit, de olcsó és mindenhol kapható (megdöbbenésemre a pall mall-lel ellentétben). lehet, az a baj, hogy a mentoloshoz szoktam. mentolos multi slim, pall mall, ld..bármi, csak mentolos legyen.
mostmár végleges, hogy megyek holnap a hegyekbe. beszéltem tegnap a jómadárral.
rájöttem néhány dologra vele kapcsolatban, de csak azért, mert muszáj volt. mérlegelnem. és így sikerült gyújtani egy kis gyertyát odabent.:D nem tudom, hogy részletezzem e...de fogom:D
mikor róla beszélek, többnyire ugyan azt tudom elmondani, embere válogatja, kinek mennyit.
nem volt könnyű gyerekkora. ő találta meg apukáját, aki öngyilkos lett. utána drogozni kezdet, stb... már vagy 20 éves, nem drogozik, csak cigizik, dolgozik, és sikerült rendbetennie elbaszott kapcsolatát a közeli családtagokkal. de valami hihetetlenül bunkó lett a srác. lehet, hogy light-os helyen szocializálódtam és csak ezért döbbent(ett) meg a magatatása. lényeg, hogy hatalmas pofája van, ami rettentő mocskos is, és rekorditő alatt tudja magát megutáltatni bárkivel.
egy éve, egy szerencsétlen véletlen során hallottam meg, amint rólam beszél. őt is okolom elferdül önképemért. minden mozdulatomban talált hibát, én meg elhittem neki, hogy tényleg szar vagyok. kinyitotta a szemem, megmutatta, mennyire nem érek semmit. természetesen ez nincs így, de ezt még én sem hiszem el igazából.
arra gondoltam (ami lehet, hogy baromság, viszont pszihonéni megerősítette a feltételezésem), hogy talán a fiatalabbkori önmagát látja bennem, és lelkiiesmeretfurdalása van. ezért rajtam veri le azokat, amikkel magában kéne elszámolnia. hogy mit ne mondjak...ez egyikőnknek sem tesz jót.
na szóval, hogy beszéltem vele: azt mondta, menjek a táborba, és "ne fossak, nem fog baszogatni". azt mondtam, hogy ez nagyon rendes tőle. (hülye görény...)
szóval holnap reggel indulok (és csak vasárnap délután jutok majd gépközelbe). nem azért, mert azt mondta, hanem mert a többiek várnak.
nekem annyian okoztak már csalódást, én viszont törekszem, hogy senkinek ne tegyek keresztbe. mekkora idióta (jófej:D) vagyok...

megtaláltam a legszebb szerelmes-dal. legalábbis nekem a legszebb.

 

ÉS köszi Bazsi, nélküled mindez nem jöhetett volna létre..:D:D

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsencimeablogomnak.blog.hu/api/trackback/id/tr181249252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bɑzsii 2009.07.17. 12:51:44

Ne fossá :D
Jóó utat, utazz sokat, légy jó, szívjál sokat várunk vissza bye :D

(PZS lány e bejegyzését a Bazsi & Bazsi Bt. támogatta, köszönjük :D)

papírzsebkendő-lány 2009.07.17. 18:45:36

szívok sokat (a doboz háromnegyedét elosztogattam:D).:D
süti beállítások módosítása