úgy mennék már.

2009.07.27. 21:19

gyűlölöm ezt a szart, amit életnek hívnak.
a pszihológusom 3 hétig szabin lesz. azt mondta, ha nagy gáz van, ide meg ide menjek...de ott nem tökölnek, írják fel a jobbnál jobb nyugibogyókat.
azt is mondta, hogy nekem KÉNE valami gyógyszer, mert SEGÍTENE, higgyem el.
ha ő mondja...

holnap remélhetóleg tali a legjobb barátnőmmel. csak megbeszélve nincs, de majd lesz valahogy. szétdohányzom a tüdőmet.


szavakkal nem tudom leírni, mennyire elegem van a mai napból, és mennyire lelépnék már innen, ebből a testből, mert nem érdekel a bíztatás, a pozitív dolgok velem kapcsolatban, mert az emberek rosszak, az emberek hazudnak, az emberek megjátszák magukat, az emberek úgy forgatják a kártyákat, hogy csak nekik kedvezzenek.

na és igen, nem én vagyok egyedül a felelős, amiért ez lett belőlem.
a szüleimet is okolom.
bár nem ide születtem volna... bár ne látna engem senki.

közben azt a dalt hallgatom, amit bárki megtalál itt a blogban egész alul...
annyira passzol a halgulatomhoz.
ja, nekem nem készült Mennyország. ez van.

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsencimeablogomnak.blog.hu/api/trackback/id/tr691272456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bɑzsii 2009.07.28. 12:52:29

Gyere sírj a vállamon
De ne ezen a másikon :D:D

Fosííí xd

papírzsebkendő-lány 2009.07.28. 16:26:39

@Bazsííí:
nem...én nem sírok. soha. senkinek.
[ez persze hazugság]
süti beállítások módosítása