végre!

2009.08.02. 19:29

Hugom szexi rózsaszín kockás rucijában feszítek, majd' szétuntam az agyam és nincs étvágyam.

Hosszas (na jó, 3 napos) távollétemre is van ám magyarázat. Kiégett valami cucc a gépben éés 3 nap után végre újra összerakták szerencsétlent.
Nem is tudom, hogy mivel kezdjem.


1 hétig szaunáztam. Sziviéknél a panelben. Élmény volt, komolyan.
Úgy volt, hogy csak hétvégére megyek, de ott ragadtam egy hetet.


Anyám épp készül megőrülni a tv előtt...nagyon élvezi a vb-t.
Á, ezt hallani kell. Ezt elképzelni nem lehet. Ezt leírni nem lehet. Dobhártyaszaggató visongások. Nem bírok koncentrálni..ááá...:D


Na és most, nem is tudom hanyadik napja itt tengődöm.
Tudni kell rólam, hogy szinte soha nem unatkozom (lehet, hogy már írtam), viszont

nem bírok írni.
kövezzetek meg.
utálom magam, de tényleg.

 

 

22:12 perc van, és kb negyed órája beszéltem Szivikével.
már a multkor is majdnem külön aludtunk, most meg ha szóhoz jutottam volna a könnyeimtől, jól összeveszünk.
ő most is piált, én meg több hete nem. 2x voltam részeg a nyáron.
ez még messze áll az alkoholizmustól. és NEM, nem remeg a kezem a piáért. csak kívánom.
mindegy. néha nagyon kiakaszt, ahogy velem beszél. hogy ha valamit nem jól tudok, akkor én HÜLYE vagyok. meg hogy csak nyavajgok és semmit nem csinálok.
senki ne szóljon az életembe, aki nincs olyan helyzetben, amilyenben én. márpedig nincs olyan ember, aki ilyen helyzetben lenne. és pont.
de azért szeretem őt. nagyon szeretem.

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsencimeablogomnak.blog.hu/api/trackback/id/tr641283696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bɑzsii 2009.08.02. 21:42:50

/me megkövezi PZS lányt, mert nem tud írni
/me megkövezte PZS lányt, mert nem tud írni
:D
süti beállítások módosítása