dal + vers, ez a Ti napotok.

2009.09.04. 21:03

 

 

 

 

üres bennem minden vágy,
nincsen bennem semmi cél,
nem létezik "jobb világ",
és nem adok mindent a semmiért.

nem sóvárgok jobb után,
nem akarok "szebb jövőt",
csak állok magamban, bután
és nem könyörgök látnő Őt.               (az Istent)

mindíg minden hazugság,
és nem visz innen senki el,
nem létezik igazság,
nem jut senki a mennybe fel.

nincsen igaz szerelem,
és nincsenek igaz szavak,
nincsenek tiszta szemek,
csak a halottak boldogak.

 

ma is Kulafimnál voltam suli után. romantikáztunk kicsit, ami nagyon jól jött, és jó, hogy hogy jött, mert mostanában sok durcizás volt.
nem mondta, hogy szeret, és én sem, de ugyan úgy láttam a szemén. aki ennél nagyobb boldogságot talál, az előtt megemelem a nemlétező kalapom.
ahogy telik az idő, egyre inkább csak az övé vagyok. szeretem őt, és éjjel-nappal vele akarok lenni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsencimeablogomnak.blog.hu/api/trackback/id/tr951360796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bɑzsii 2009.09.08. 21:46:35

Mi van veled csáje, postolni luxus??? :D

papírzsebkendő-lány 2009.09.09. 22:01:22

ááj, bocsi, postoltam én, csak vázlatban hagytam...:D ez az én formám. olvastalak, és belegondoltam a roncsopeles résznél, h mi lenne, ha már nem lennél:(

á, csak vicceltem, de azért barnagyatyesz megvolt? vagy sárga?:D
süti beállítások módosítása