mókuskerék+ ♥

2009.09.08. 20:47

mindíg vissza a mókuskerékbe. minden nap. nincs pihi, csak annyi, hogy épp levegőt tudsz venni. pedig ez még csak középiskola. minden erőmet elveszi, minden energiámat elszívja, teljesen felemészt, és még csak azt sem mondhatom, hogy legalább este feltöltödök egy kis energiával, mivel 5-6 óra alvással én nem sokra megyek.
még csak nem is nagyon kell tanúlni. bele sem akarok gondolni, mi lesz akkor.
így is, napi másfél, 2 órám jut a Bencére, úgy, hogy gyakorlatilag hajnali fél 6kor kezdek, és du. fél 4kor végzek a sulival. és ebben még nincs semmi, csak a reggeli buszozás, meg az a 8 óra.
ELEGEM VAN.  egyébként a suliba egy halom tahó gyökér jár, akik vastag bőrt növesztettek a pofájukra, és nem kaptak otthon asztalalászédítő atyai pofonokat. hehe, én kaptam néhányat, és szeretem azt hinni, h ez hozzájárult ahhoz, hogyha meglátok valakit, nem kiáltom neki oda, hogy "hé, kancsi", vagy "hülye nyomi". másrészt, ha bunkó lennék, nem bántana engem a többi paraszt bunkósága. lehet, hogy hosszútávon így jó lesz de rövidtávon, áááh.

aztán: rájöttem, hogy szarul rajzolok. ami ugye nem szerencsés, ha az ember divattervezést tanul (bármily hihetetlen:D). lehet, hogy azért, mert egész nyáron egyetlen egyszer fogtam a kezembe ceruzát, és alkottam. csak ámulok és bámulok, hogy barátnőim kezei alol mik kerülnek ki. borzasztóan le vagyok maradva, de nem is ez bánt engem annyira, hanem az, hogy nem tudom lerajzolni a gondolataimat. ha ki kell fejeznem, sokkal szívesebben írom le szavakkal. pedig volt egy egész használhat ötlet a pályázatra, és próbáltam rajzolni, de valami borzasztó lett már maga a vázlat. mindegy, majd lesz valami.

elszállt a maradék önbizalmam. nem írom le, hogy miért, ez életem visszatérő nagy titka:D.
félelmetes, hogy mennyi titkom van. még részegen sem pofázom el őket senkinek, még részegen is figyelek arra, hogy ne járjon el a szám. minden körülmények között. ezekkel megyek a sírba. féltem a Bencét magamtól. de nagyon, nagyon szeretem őt, és a szarságaim mellett azért tudom, mindkettőnknek jó, hogy vagyunk egymásnak.

 

 

ÉS boldog 5 hónapot Szivemnek és magamnak.:D
 

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsencimeablogomnak.blog.hu/api/trackback/id/tr301369581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bɑzsii 2009.09.09. 23:32:33

Azt a szerencsés mindenedet! Napi másfél-két óra a szerelmeddel... "csak" napi másfél-két óra... én meg Mónival havonta 2x találkoztam... ehh :P:D
Happy 5. months for you!

u.i.: jelentkeznék a "leglegleg tahóbb gyökér" megtisztelő címre!
süti beállítások módosítása