gonosz dög vagyok,

2010.03.01. 21:04

postoltam, de csak én láthatom, mert Bogyó nem szeret arra gondolni, hogy a szerelmi életünkbe egy kicsit bárki bepillanthat, akinek van nete, és a blogomra téved. igaza van, ez tényleg csak kettőnkre tartozik, szóval lesznek bejegyzések, amiket csak én tudok majd látni [és szivinek megmutatom, ha akarja], viszont írok Neked is, Bazsi, és nem változik nagyjából semmi (:

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsencimeablogomnak.blog.hu/api/trackback/id/tr731801101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bazsı' 2010.03.02. 11:26:15

Ezért kértem tegnap az email címed, ugyanis a Beállítások -> Szerzők alatt meg lehet hívni másokat tagnak, szerzőnek vagy adminnak, postíráskor pedig meg lehet adni a bejegyzés láthatóságát.

Én pl. a leguccsó Orsis bejegyzést csak neked szántam, mert asszem megtalálták a blogom közös fórumos ismerősök.

Szóval meghívlak tagnak (ha adsz mail címet), de ha írni merészelsz egyetlen postot is a blogomba eltöröm a kezed :D

Te meg hívd meg Bogyit, és akkor csak ő látja majd a védett postjaid.

papírzsebkendő-lány 2010.03.02. 11:30:17

a mélcímem ugyan az, mint az MSN... mindenhol ezt használom, ééés majd ezt a tag-dolgot még megbeszéljük, hogy segíts (vagyis sejtem, csak na. biztos, ami biztos). amúgy szerintem jó ötlet, de most akkor egymás jelszavát is tudni fogjuk ?:D
mármint, engem nem zavar, de az én jelszómhoz majd fűzök 1-2 mondatot...:D :$

papírzsebkendő-lány 2010.03.02. 11:40:26

na, sikerült, meghívtalak tagnak. :D
remélem, nem csesztem el semmit.

bazsı' 2010.03.03. 16:03:12

Szerintem rossz címre küldted a mailt, mert az msn-es címem már rég nem él... majd du. megdumáljuk...
süti beállítások módosítása