jobb agyféltekés

2011.08.01. 21:45

 rajztanfolyam itt:
http://rajztanfolyam.comli.com/  
sok-sok élménnyel, néhány új ismerőssel, és újdonsült rajztudással lettem gazdagabb. 
tegnap is rajzoltam, tegnap előtt is, és ha egyedül vagyok, leginkább rajzolok. 1 munkám már kész, 6 óra hosszába került. a második kezdetleges. soha nem rajzoltam még ilyen hosszú időn keresztül folyamatosan, ez engem is meglep. és nyugtat.

végeztünk A gyűrűk ura trilógiával, és nem találok rá szavakat (annyira nagyon tetszett).
elolvastam Lázár Ervin egyetlen regényét, A fehér tigrist...csak annyit róla, hogy nem csodálkozom, amiért maradt a meséknél.

 ♥♥3

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsencimeablogomnak.blog.hu/api/trackback/id/tr873118332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása