Dolores

2009.08.28. 12:18

 -kivégezve-:D

messze nem ez volt a kedvenc tőlem tőle (A mobil a kedvencem, A ragyogás-t imádtam, Carrie-ben megtaláltam a saját életem, ez pedig magávalragadó volt, de nem nagy durranás).

 

más: nagyon úgy néz ki, hogy kb 6 órás út vár rám busszal. 
Patrick Süskind Parfüm-je a soron következő könyv, de otthon hagytam :( szóval marad a zenehallgatás, meg a pihi.:D szurkolj, Bazsi:D

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsencimeablogomnak.blog.hu/api/trackback/id/tr731343943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bɑzsii 2009.08.28. 16:45:51

Igaz a mondás, hogy "a munka megöli a szellemet". Amikor dolgozom, reggel negyed hétkor elmegyek itthonról, késő du. fél 6 körül érek hza hótfáradtan, és már se kedvem, se erőm olvasni... Verne: Várkastély a Kárpátokban-t kezdtem el vagy 1 hete, és 19. oldalán tartok...

Go Petra go xd
süti beállítások módosítása