nem iszok többet

2010.02.06. 13:38

mikor valaki elég csúnyán elintézi magát piával, általában mindig megfogadja ezt.:D

e bejegyzés előtt írtam egy másikat is, csak fos volt a net, vagy nem tudom micsoda, és nem mentette el, és kurvaisten.
szóval arról szólt kb, hogy pénteken [tegnap] Lizáékhoz megyek Monostorba, merthogy Bogyikám Rocksuli koncerten lesz [én 1x voltam rocksulin, és szépvolt, jóvolt, de elég volt, nem az én világom ez a koncertezősdi].
ööm, el is mentem tegnap Lizáékhoz, pedig minden azt sugallta, hogy nem kéne.
 

1 órát fagyoskodtam a buszmegben.
rossz buszra szálltam, de egy kedves néni segített nekem, miközben Lizát nem tudtam elérni telefonon. mondjuk annyira nem volt kedves, mert nem kérdezett semmit, hogy mit tanulok, vagy egyáltalán mi a nevem, csak Lizáékrol kérdezett, hogy ő nem ismeri őket, mert biztos bevándorlók, ő meg tőzsgyökeres. OK, és hova szarjak?

aztán sikerült megtalálni , meg elérni Lizáékat, és le se cuccolhattam náluk [a csizmám teljesen átázott, a telefonom készült lemerülni, és mint kiderült, meg sem volt beszélve, hogy én ott leszek egyáltalán...], mert egyből mentünk a Rózsába, ahova BIZTOS, hogy nem megyek soha többet.:D

nem voltunk sokan: Lizu, Lacus [a barátja], Csuka, meg asszem Misinek hívták a másikat.
el is kezdtük az ivászatot 1-2 berentzennel, meg sörrel. eddig OK volt minden, jökjót táncoltunk, szórakoztam kicsit a fiúkákkal, Lacussal is, de nem volt semmi.

rajtunk kívult volt még 2 srác, nem a mi korosztályunk, olyan huszonévesek, az egyik az elejétől kezdve teljesen laza volt, kacsingatott, meg szemeztünk. egyébként nem volt jó pasi. idő közben került belém még 1 berentzen, meg egy kék abszint.
szoval táncolni, meg dumálni kezdtünk, de sütött róla, hogy kamugép, meg erőszakos.
mikor ott akartam hagyni, elkapa a karom. próbálta "kedvesen", de megértettem vele, hogy nem kedvelem az erőszakot, idegenektől.
mondtam neki, hogy üljünk le beszélgetni, mert még egymás nevét sem tudjuk.
elmondta a nevét vagy négyszer, de nem emlékszem rá, azt tudom, hogy Tóth volt. fél éve katona, 6 éve dohányzik, van egy öccse, 26 éves, és a pultos csaj, Melinda a szomszédasszonya. király.
én elmondtam neki, hogy Petra vagyok, és hogy komoly. hirtelen úgy gondolta, hogy fizetnie kell nekem valamit, úgyhogy kaptam valami szart, amit ribanckoktélnak hívnak, piros, és valami szörp van az alján. szar volt, de megittam.
ez után próbáltam a szemébe nézni, de nem találtam, kezdtem szarul lenni.
vissza mentünk táncolni, és érdekes módon nem tapizott, csak a hasamat fogta, viszont próbált megcsókolni. azt mondtam, hogy nem, és elhúztam a fejem.
2 puszira emlékszem, az egyiket az arcomra adta, a másikat a nyakamra.
már rohadt szarul voltam, hányingerem volt, és kiültem a Rózsa elé a lépcsóre, hányni.
kijött a Katona [mivel a nevét nem sikerült megjegyeznem, ha akartam valamit, azt mondtam, "Hé, katona", és ebből értett], de Liza visszazavarta, és emlékszem, hogy veszekedtek egy kicsit, de lényeg, hogy eltakarodott.
egyébként egész este alatt fárasztott a Katona ilyenekkel, mint "Kik ezek?" [a barátaimra próbált utalni], meg "Miért vagy velük?" "Ők egy nagy nullák", és jól le is basztam, amiért így beszél róluk, hát kinek képzeli magát?
nem tudom, hogy miért, de többször is kérdezte, hogy "Te hülyéskedsz velem amúgy?" mondtam neki, hogy persze, mit gondolt?:D

Lizáékhoz eljutni fullrészegen a 2. legnehezebb dolog volt a tegnap este folyamán, egyik oldalon Liza támasztott, a másikon Lacus, azért menni bírtam, de csak összegörnyedve, mert rohadt hányingerem volt.
nagy nehezem sikerlt oda érni, és a kisházban aludtunk, ugyanis, mint ahogy már említettem, a szülőknek fingjuk se volt, hogy én ott alszok. egyébként nem engedték volna, a múlt év végi balhénkért Lizával.
a kisházban volt fűtés, de nem volt azért gatyarohasztó meleg, a csizmám, meg a zoknim ugye átázva, megkértem őket, hogy vegyék le, meg hogy rakják fel a telómat tölteni.
nem bírtam aludni, és olyan rosszul voltam, hogy komolyan azt hittem, ki fogok nyúvadni, szóval elkezdtem magam hányatni, de nem jött sokminden.

lekéstük a buszt reggel, amivel jnni akrtam vissza, hála Liáéknak, amiért annyit tetvészkedtek. de szükségem volt rájuk, mert nem tudom az utat a buszmegig.
szóval elment a 6:45-ös busz, és én meg a másik buszmegbe bentem, mert onnan indult legközelebb, 8:10-kor egy másik. több, mint egy óra fagyoskodás után sikerült felszállnom, és átvészelnem az utat hányás nélkül Debrecenig.
aztán apám jött értem a buszvégre, akit most kicseszettül utálok, mert úgy tnik, elbaszta a ma estémet. nála akartam aludni Bogyival, és le volt beszélve, csak nagyanyámék hisztit csaptak, erre apám kitalálta, hogy mégsem volt lebeszélve, és hogy nem is aludhatok ott, úgyhogy mindenki tudtára adtam halkan és szolidan, hogy DÖGÖLJENEK MEG, és asszem Tünde néninek lesz egy telefonja ezek után. szóval most megzsarolok mindenkit, mert ennyi nekem is JÁR, hogy 2 hetente 1 napot Bogyikával aludjak, és ha ezt nem kapom meg, akkor kurva agresszív leszek. mint most.

na, elintézem ezeket a szarságokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsencimeablogomnak.blog.hu/api/trackback/id/tr791733984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bazsı' 2010.02.07. 11:33:46

töp töp töp töp
ennyit tudok hozzászólni xd
süti beállítások módosítása