bíp.

2010.05.05. 12:09

az érettségi szünet alatt az anyamat szétuntam, de nem mindig, pl a magassarkús gyalogtúrám alatt nem, viszont szterintem az rosszabb volt :D
 

a szerelmi életem változatlanul mesébe illő sajnos [egyszer volt, hol nem volt...], de amúgy megvagyok, és napról napra jobban.

este azt álmodtam, hogy vásárolok egy csomó mindent, úgyhogy ha minden úgy alakul, ahogy szeretném, ma megyek is vásárolni :D

könnyen befolyásolható kedvemben vagyok, úgyhogy rockot hallgatok, az mondjuk semmilyen irányba nem visz el.

a cigire visszatérve, 1 hétig valóban leszoktam, de visszaeső vagyok. ebben a semmittevésben.............
egyszer úgyis leteszem, hogyha majd elhatározom, hogy TÉNYLEG nem kell többé.

nem hittem volna, hogy valaha benyelem a 2012-mesét, de megtörtént.
that's it.

még mindig Szabó Magda Vörös oroszlán-ját rágom, az elős könyv, amiről úgy gondolom, hogy többször is el bírom olvasni.

öööömmm próbáltam elmélkedni, végiggondoltam, mit fogok tenni, meg ilyesmi, ja,
és hogy minden állítás megkérdőjelezhető, a szavak a kifejezés alacsony fokozatán léteznek, és MI úgy tűnik jelenleg még itt állunk.
gondolkodtam Bencén is, valójában nem sokmindenre jutottam, hagyom, hogy alakuljanak a dolgok... nem tudom, hogy mit szeretnék még tőle, igazából semmit, de a rabjává lettem. a lángoló, érzékeket elborító szerelemnél sokkal mélyebben szeretem, de mégsem tervezek már vele. nem tudom, hogy ez hova vezet, vagy "helyes" e meg ilyesmik, de eez van.
talán tényleg csak "tiniszerelem", ami gyorsan múlik, csak hogy nem érzem magam "tininek" és igazából Ő sem az. szerintem nincsenek felnőttek és gyerekek, ezeket a rendszer miatt kell viselnünk, amibe anyagi formát öltve születtünk és még fogunk is párszor, amíg kell.

viselkedési formákat tápláltak belénk minden életszakaszunkra. kicsit nevetséges. küzdj, és gyenge maradsz, fogadd be és engedd el, akkor felszabadulsz.

ezekben egyébként tényleg hiszek, és így gondolom, a "probléma" ismét csak ott van, hogy LUSTA vagyok ezekért tenni, mert mint a mellékelt ábra bizonyítja, most is épp szavakat kiáltozok süket füleknek. abszolút felesleges.
annyi mindenre képes volnék, mégis kv-t iszok reggelire a cigi mellé, majd bepunnyadok a gép elé, és ha már végképp nincs mit tennem, lehangolom magam, hogy valami emotion azért már mégis...

'asszem megyek olvasok egyet, aztán kozmetikus, hogy finomítsuk a látszatot, majd vásárlás, hogy betakarjuk a látszatot és újat keltsünk, holnap pedig iskola, hogy a rendszer ne hőbörögjön.

minden szépet.

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsencimeablogomnak.blog.hu/api/trackback/id/tr61976223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bazsı' 2010.05.05. 18:01:47

"Elnyom a nyugalom, nyomaszt az unalom
Valami kell nekem, egy cseppnyi félelem
Fel kéne oldani az instant kis életem
Szerelmi sérelem családi dráma
Bárcsak mindennap ilyesmi várna
Még csak cserben se hagynak az igaz barátok
És kiszámíthatóvá váltak a lányok"

Én is így vagyok vele és...........................................................................................................................................
süti beállítások módosítása